پرسش های متداول

  1. 1
    انواع خدمات خط زندگی را توضیح دهید؟

    خط زندگی به عنوان سامانه هماهنگ کننده خدمات هیچ محدودیتی در ارائه خدمات ندارد. بنابراین هر خدمتی که شما نیاز دارید برای شما هماهنگ کرده و در اختیارتان می گذارد.

  2. 2
    خط زندگی در چه شهرهایی ارائه خدمات دارد؟

    در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد و تبریز فعال بوده و در حال جذب نمایندگی در شهرهای دیگر هستیم و به زودی در سراسر کشور در خدمت شما خواهیم بود.

  3. 3
    افتتاح نمایندگی در شهرهایی که هنوز شروع به کار نکردند چه زمانی است؟

    افتتاح نمایندگی ها از طریق رسانه ملی و جراید کثیر الانتشار اعلام می گردد.

  4. 4
    میزان تخفیف که مراکز به مشترکان خط زندگی میدهد چقدر هست؟

    بسته به نوع خدماتی که درخواست می نمایید، میزان تخفیف متغیر است و قبل از ارایه خدمات، تعرفه قابل پرداخت و میزان تخفیف به اطلاع شما می رسد.

  5. 5
    میزان هزینه خدمات چقدر هست؟

    تعرفه خدمات به نوع آن بستگی دارد و قبل از ارایه خدمات به مشترک اعلام می گردد.

  6. 6
    شما به چه صورت مراکز را انتخاب میکنید؟

    مراکز خدماتی و تخصصی و استارت آپ هایی که علاقه مند به همکاری با خط زندگی باشند، پس از استعلام سوابق اجرایی و بررسی کیفیت خدمات دهی این مراکز و متخصصین و بررسی های تخصصی پالایش شده و پس از دریافت تضامین لازم توسط خط زندگی، به گروه همکاران این سامانه اضافه می شوند.

  7. 7
    از چه ارگان ها و سازمان هایی مجوز دربافت کردید؟

    خط زندگی تایید شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و نهادهای نظارتی است و با تمام این سازمان ها تفاهم نامه به امضا رسانده و مجوز دریافت کرده است.

  8. 8
    آیا شما زیر نظر کمیته امداد هستین؟

    خط زندگی زیر نظر هیچ ارگان یا سازمانی نبوده و کاملا به صورت خصوصی اداره می شود، اما با ارگان ها و سازمان های بسیاری همکاری دارد.

  9. 9
    خط زندگی چه تفاوتی با دیگر مراکز دارد؟

    خط زندگی تمام خدمات مورد نیاز شما را در بستری امن و بسیار راحت، فقط با یک تماس ساده از میان بهترین و معتبرترین مراکز و از افراد متخصص و تایید صلاحیت شده برای خدمات مورد نیاز شما هماهنگ می کند. ضمن اینکه بر کیفیت خدمات نظارت مستمر دارد و پس از انجام خدمات از شما رضایت سنجی انجام می دهد.

  10. 10
    ما چطور به شما اعتماد کنیم؟

    خط زندگی مورد تایید تمامی سازمان ها، ارگان ها و نهادهای نظارتی بوده و قابل استعلام است. ضمنا پخش چندین گزارش خبری و برنامه تلویزیونی از خط زندگی در رسانه ملی و اخبار سراسری که همگی با یک جستجوی ساده در اینترنت در اختیار شماست و انتشار ده ها گزارش خبری در جراید و خبرگزاری های معتبر کشور از عملکرد این سامانه: نشان دهنده اعتبار ماست.

  11. 11
    آیا تمام خدمات شما رایگان است؟

    تنها هزینه ای که مشترک پرداخت می کند هزینه ارایه خدمات توسط مراکز و یا متخصصینی است که خدمات درخواستی شما را با تخفیف برایتان انجام می دهند.

    خط زندگی خدمات مورد نیاز شما را هماهنگ کرده سپس نظارت مستمر و پیگیری های لازم را انجام می دهد و در آخر از شما رضایت سنجی به عمل می آورد تا از ارایه خدمات رضایت داشته باشید و برای این مراحل هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کند.

  12. 12
    آیا در روزهای تعطیل هم خدمات می دهید؟

    بله، خط زندگی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شماست. اما در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری خدمات غیر اورژانسی فقط تشکیل پرونده شده و در روزهای غیر تعطیل و ساعات اداری خدمات برای شما انجام خواهند شد.

  13. 13
    آیا مشاوره پزشکی و دارویی هم می دهید؟

    خیر، خط زندگی به هیچ عنوان در امور پزشکی و مشاوره به صورت مستقیم دخالتی ندارد و صرفا مراکز تخصصی و خدماتی و متخصصین معتبر را برای مشترکین خود هماهنگ کرده و سپس نظارت، پیگیری و رضایت سنجی انجام می دهد.

  14. 14
    آیا کمک مالی هم می کنید؟

    خیر، خط زندگی مرکز هماهنگ کننده خدمات است و این امور در حیطه کاری این مرکز نیست.

    خط زندگی اولین سامانه و شبکه خدمات هماهنگ و یکپارچه ویژه سالمندان، کودکان، بیماران و اقشار در معرض آسیب اسن.

    مرکز تماس:

    021-4327

    تلفکس:

    88754399 و88500340

    ایمیل:

    info@4327.ir